Reklama i Wino

Polskie prawo zniechęca potencjalnych reklamodawców do promowania wyrobów alkoholowych. Czasem w mediach mainstreamowych zobaczymy reklamę złotego trunku, a sporadycznie niezbyt atrakcyjną reklamę wina w prasie specjalistycznej.  Z nadzieją, że sytuacja się zmieni  zachęcam do zobaczenia jak to się robi w innych krajach. Reklamy przygotowane przez zagranicznych specjalistów czasem zachwycają, czasem szokują, a innym razem bawią.

Warto przyjrzeć się kampaniom stworzonym dla regionów francuskich. Są bardzo przemyślane, przyciągają uwagę i na długo zapadają w pamięć.

Kampania „Think Red Think Côtes du Rhône

pub-rhone-uk2 pub-rhone-uk3

http://www.winepaper.fr/pub-les-cotes-du-rhone-recompensees-au-uk-6888

Kampania „Le Rosé, c’est en Provence qu’il est né”:

Provence_AF VDP 400 300-LavandeProvence_vin_rose_provencecommunication-vin-provence

http://www.winepaper.fr/nouvelle-campagne-publicitaire-pour-les-roses-de-provence-6550

Na zakończenie reklama SLO Down Wines:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BjvqcHq4ytM&feature=endscreen

Tekst: Monika Łazęcka



Kategorie:Relacje

Tagi: , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: